Alla inlägg under augusti 2013

Av Lisa - 3 augusti 2013 11:23

kommer nog verkligen att visa sig från sin bästa sida,,,

Vädermässigt alltså,,

Justdet,,,vi ska köra en liten grill oxå idag nere vid viken,,


Jahaja,,nu har tant gjort sina första dagar på jobbet efter semestern..

Helt OK,,

Jag fick mycket gjort,,,Härligt..

På Måndag blir det nog fullt ös,,

All personal kommer då,,

Det ska bli roligt att träffa alla igen,,


När jag kom ut till landet igår,,

hade Per hunnit att sätta upp nästan alla persienner vid altanen..

   

Nu idag är alla uppsatta..

Det kommer att bli jättebra när det är soligt,,regnigt,,snöigt..

Nu har vi fått grymt fint där ute på altanen..

Det är nästan som ett extrarum..

Det blev verkligen jättefint,,,

Tack för det Per,,,

Nu ska tant ut och steka lite fläsk,,,

En får passa på när sola e framme,,

Snart stundar kallare tider,,,

Tjooo

  



Av Lisa - 1 augusti 2013 18:27

och det gick ju som på räls..Smidigt alltså..

Förutom att dom har bytt adress till vår jobbmajl..

DET hade jag ingen aning om,,

Men jag fick hjälp av en kollega att logga in på nya adressen,,Hmmmmm

Jag är ju absolut inte den vassaste kniven i lådan när det kommer till datorer..

Jag blir sååå nervös när jag ska in på nåt nytt,,Usch..


Förra veckan beställde jag skyltar till det lilla företaget..

OCH som vi har väntat på dom,,,Moi och Per..

Han har förresten namnsdag idag,,,,

GRATTIS till dig,,,

Fast iof sig har jag redan sagt GRATTIS i morse...

Inte skämma bort karlarna för mycket...Hehehe..

Jajaja,,tillbaks till Skyltarna nudå..

Jag beställde klisterdekaler och magnetskyltar..

Per bombade den lilla bilen med magnetskyltar idag..

NU GÅR DET INTE ATT LADDA UPP IGEN..

FASEN VAD IRRITERAD JAG BLIR

   
Nu gick det efter typ 20 försök under 2 timmar,,,Grrrrrrrr

Näää,,kanske dags att byta bloggsida

till en som klarar av alla uppdateringar på samma gång..

Hmmmmm,,,,,

Jajaja,,här har vi den fina magnetskylten iaf..

Per har 4 st på sin bil,,,

Och jag fick hålla till godo med ett ynka klistermärke på bakluckan...

Inte rättvist alls....

Tjooo

Nu går det inte att ladda upp smilisar heller,,,Allvarligt..




  

Ovido - Quiz & Flashcards