Direktlänk till inlägg 26 april 2015

EN NY VECKA

Av Lisa - 26 april 2015 20:28

med nya möjligheter..

Fast veckan kommer nog att se ut som alla andra veckor..

Idag blev det inte mycket gjort..

Jaa,,jag städade innan jag for från landet..

Skulle verkligen behövt gjort det hemma i våningen oxå..

Jajajaja,,det får bli en annan dag,,,en annan vecka,,,

Vilken j-a skitgris jag är,,,Usch..

Jag köpte mig en sån där elektrisk fönsterskrapa förra veckan..

Jag testade faktiskt den på ett fönster där SOLEN skiner mest hela dan..

Aaaaahmeeen,,Halleluja vad lätt det gick..

 

Inte en endaste rand blev det på rutan..

Och fort gick,,det var ju knappt jag hann blinka,,så var det klart...

Nu längtar jag till att ta alla andra fönster..Hehehehe..

Får väl släpa med mig allt ut till landet och fixa dom rutorna oxå..

Det är knappt man ser ut genom dom rutorna..

Nähä,,Nu är det nog lika bra att ta tjuren vid hornen...

Betala räkningar,,Hua,,så tråkigt..

Jag måste ta den lilla firmans bokföring oxå..

Vill INTE...


Tjooo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Skapa flashcards