Alla inlägg under september 2016

Av Lisa - 29 september 2016 21:10

Tjoooooohoooo..

Men,,allvarligt så tycker jag veckorna går helt galet fort..

Idag hade vi möte vid 15-tiden..

Jag ogillar verkligen dom där mötena,,

Tyvärr så måste jag förära alla med min närvaro då,,eftersom det är APT..

Dom är ju bara 1 gång i månaden,,Jag får stå ut..


Ni som har läst sidan i veckan..

Vet att jag köpte en del medicament för värken jag i kroppen..

I Måndags smetade jag in Voltaren vid ländryggen..

Och tog en tablett Voltaren när jag klev in i lopplådan..

Jag är absolut inte en person som knaprar tabletter i tid och otid..

Jag springer inte till läkaren heller i tid och otid..

Men,,Vet ni att när jag vaknade på Tisdagmorgon,,

Kände jag mig som en helt ny människa..

Värken i kroppen var obefintlig..

Halleluuuja

Helt sjuuukt..

Så nu har jag tagit en Voltaren varje kväll när jag lagt mig i lådan..

Det är ju så grymt härligt att vakna utan känna mig som om jag har blivit överkörd av en Ångvält

But,,,Jag kan ju inte knapra Voltaren hela tiden nu..

Borde nog kolla upp orsakaken bakom värken..

Om den kommer tillbaka när jag slutar med pillerna..

Jajajaja,,den dagen den sorgen...


Tjoooo


Av Lisa - 28 september 2016 04:51

denna Onsdagmorgon..

Ute blåser det lite,,och liite liite regnstänk i luften..

Tjockisen har väkt och 2 mornar i rad,,vääääry tidigt..

När jag har vaknat är det helt omöjligt att somna om..

Som jag skrev förut,,så har jag lovat looong way back

att skära ut en text i vinyl till en bil..

Taaaaaaadaaaaa,,,At last..

 

Detta är texten som ska sitta på bakrutan..

Sen ska jag göra några små oxå,,till sidorutorna..

Och en till framrutan..

Efter en felskärning,,så fick jag till det iaf..

Nöjd tant,,,,Japp..

Jag har fullt upp nu på em när jag kommer hem,,Pust..

Jag har en del beställningar på Tomtar i betong oxå..Och Rosor..

Gjuta och Måla..


Tjooooo



Av Lisa - 26 september 2016 21:01

Och jag är helt galet trött..

Jag sover ganska illa på nätterna,,

Har lite ont i kroppen,,

Vet inte om det är musklerna eller lederna som spökar..

Har iaf haft ont en längre tid och det blir bara värre,,

Till råga på eländet så har jag sträckt typ en muskel/ler bak i ryggen..

Har grymt ont..

 

Var till Apoteket och inhandlade lite medikament,,

Hoppas att jag kan sova lite bättre på dessa..


Nu till nåt helt annat,,

Jag har ett litet projekt på gång,,

Jag ska skära ut en text i vinyl..

En ganska stor text,,som ska sitta på bakrutan på en bil..

Men,,Jag drar mig för det,,för den är såå himla stor..

Texten måste ju bli bra,,

Och jag har aldrig gjort en sån stooor text förut,,Hua..

Nää,,Jag får nog fasen ta tjuren i hornen och skrida till verket i morgoneftermiddag.. 

När jag har saker att göra som jag är lite skraj för

så drar jag mig ända in i det längsta för att göra det,,

Jag gör allt annat än det jag ska göra..

Som igår,,

Jag hade bestämt i helgen,,att

På Söndag måste jag sätta mig ner och fixa i ordning texten,,

Vad gör jag i stället..

Johodå,,Jag skär ut och trycker en text på en Tisha till mig själv,,

Är jag helt dum,,eller??

 

I morgon ska det ske...


Tjoooo

Av Lisa - 25 september 2016 10:40

igen..

Det är ju fantastiskt vad helgerna går fort..eller NOT...

Kvällen igår gick i Tvns tecken..

Med alla dess kanaler,,Hela 4 st..

Tittade på Hellenius: Sveriges Bästa..

Helt ok program,,

Och att Robert G fick 1a-platsen,,är förståeligt..

Han ÄR rolig och har gjort såååå mycket under en herrans massa år..

Så grattis till dig Robert..


I det KOLSVARTA mörkret fick Per en briljant idè..

Ut och leka med den lilla Drönaren..

 

Sorry för dålig bild,,

Inställningen på kameran åt skogen..


Tjooooo




Av Lisa - 24 september 2016 14:54

I am back....

Näää,,på allvar,,Så vet jag faktiskt inte..

Vi får se om jag hinner och orkar..

Annars har det väl inte hänt så mycket i livet,,

Under den här tiden jag har varit frånvarande..

Det är jobba jobba och jobba..

Egentligen skulle jag vilja ha ännu mera jobb,,Hehehehe..

Sitter just nu på landet och gör NADA..


Björne var här tidigare idag med sin stora GRÄVARE 

och flyttade den lilla Segelbåten..

Från båtkärran till pallar

Matte som står bak vid aktern hjälpte till att

styra ekipaget rätt..

Per vid fören..

 

Jag stod som åskådare och glodde..

Flytten gick ju shiiiitbra..

Och varför den ska stå på pallar,,,

Har jag ingen aning om  

 

Tjooooo



Ovido - Quiz & Flashcards