Direktlänk till inlägg 2 december 2012

ADVENTLJUSSTAKEN

Av Lisa - 2 december 2012 21:39

är tänd ikväll

 

Satan i Gatan,,vad fint det är..

Allvarligt,,,så här pyntat som jag har i år...och så mycket pryttlingar som jag handlade idag..

Det har jag bergis inte haft/köpt sen Andreas (sonen) var liten..

Och det mina vänner är Looong Way Back....

Han har precis fyllt 25 år,,den lille mannen..

Vi har haft våra duster genom åren....

Och så har Vi inte världens bästa relation,,Han och Jag..

Och det är jättetragiskt..

Men vi har kommit så långt nu iaf att vi pratar med varandra...

Vilket vi inte har gjort på typ 1 år innan dess...

Vi får välan se vart det hela leder...


Ha en riktigt bra 1a Advent alla...

För min del har den varit helt ok,,,,,

Men jag missade ju att köpa årets Glögg..för att ha till idag...

Fast,,,det gör inte så mycket,,Det är Jobbdag i morgon..

Och jag ska köra bil tidigt...

Tjooo  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards