Direktlänk till inlägg 25 december 2012

GODMORGON

Av Lisa - 25 december 2012 08:43

denna dagen efter JULafton...

Det är riktigt najs att nu går vi mot ljusare tider,,,Ahhhh..

JULafton igår var lugn och härlig..

Moi och Per brukar inte ge varandra JULklappar,,

Ganska onödigt,,anser vi..

Men det är ju så grymt roligt att köpa,,slå in och ge bort..

Således dårå,,MOI hade köpt till han nu i JUL,,Hehehe

I hemlighet,,han visste inget..

Kanske lite elakt,,för då hade han inte chansen att köpa till mig,,

Fast egentligen,,så är det väl inte klapparna handlar om,,

Bara för att en person köper och ger bort..

Så måste väl inte den andra oxå köpa,,bara för att det ska vara lika..Hehehe

Man köper väl ändå nåt för att man tycker om och uppskattar en person,,

Jag köpte 1 sak till Per i JULklapp..

 

Och jag satt och höll på med ett rim till det paketet i säkert 1 1/2 timme..

Jag och rimma är ingen bra Kombo..

Här är rimmet iaf

När du från badet stiger opp

Kan du med denna dölja din snopp

Med detta håller du dig varm

Den döljer oxå din barm

Den du har är gammal och sliten

Och alldeles för liten

Den ska du nu kassera

För bäst före datum har passera

Om du efter badet frysa

Kan du i denna sitta och mysa


Ojojoj,,snacka om att alla celler gick på högvarv i hövvet..

Det var nästan så att det började brinna där uppe

Tjooo  


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards