Direktlänk till inlägg 6 januari 2013

SOM EN LITEN GUMMA

Av Lisa - 6 januari 2013 19:09

i lådan,,tittar jag in här igen..

Allvarligt,,Jag har inte haft något intresse av att blogga idag..

Kan bero på att det är mindre än vanligt att blogga om..

Jag har legat i soffan och chillat hela dan och kollat på Tv..

Sen den obligatoriska tvättstugan oxå..

Där uppe var det lugna gatan,,Härligt..


Här hemma har Per sen ett antal månader tillbaka

haft ont i magen och med allt konstigt som följer med det oxå..

Så han har ätit mat som är mild och inte så mycket stekt mat och ej Laktosprodukter..

Han har uteslutit nästan allt i kryddväg oxå..

Då har det blivit att jag har följt honom i spåren en del av middagrna..

Men idag var jag så sugen på korvgryta..

 

Broccolli,,Äggröra och Falukorv m Lök och Soltorkade tomater och massa kryddor..

Åhhhh,,det var så gott..

Vad Per åt ???

Han åt rester från igår...

Jag själv ska försöka minska på Kolhydratintaget,,

Därför ingen Potatis,,Pasta eller Ris på tallriken..

Framför allt måste jag minska på detta j-a GODIS..

Det är bara att inse: Jag är SOCKERNARKOMAN..

Här jag väl börjat att trycka i mig GODIS,,Så kan jag INTE sluta..

Jag äter tills det tar slut i skålen eller påsen..

Varenda helg och även i veckorna har det blivit GODIS..Inte bra för tant..

Det kanske är dags att börja tänka på beach 2013,,,Hahahaha..


Farmen

 

I morgon börjar den gamla serien,,Jajaja med nya avsnitt alltså..

Jag har sett varenda säsong när det gick long way back...

Jag har ashöga förväntningar,,,

Bergis når det inte upp till mina högt stående förväntningar...

Joooo,,det tror jag nog att det gör förresten..

Jag är ju som en STOR soptunna när det gäller serier..

Jag slukar det mesta OCH tycker att det är bra oxå..

Tjooo

  





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards