Direktlänk till inlägg 16 januari 2013

STUDENTEN

Av Lisa - 16 januari 2013 18:53

Vi har haft gymnasiet hos oss i några år...

Men det är på väg att avvecklas,,

Så vi har endast 3 st gymnasie3or kvar på skolan...

Våra 2or som vi hade har nästan helt flyttat över till Globen,,

Jajaja iaf våra 3or..

En av dessa elever,,tar Studenten nu på Fredag...

Lååångt innan dom andra får sätta på sig sina Studentmössor..

Hon är ruskigt ambitiös och smart,,

 

Så idag på vägen hem,,sladdade jag in på IcaMaxi i Nacka..

För att beställa tårta..

Nöjd med mitt val av tårtor så åker jag hem...

Meen,,efter ett antal timmar hemma,,så ångrar jag mitt val..

Jag ringde då till Bageriet och ändrade beställningen,,,

Nu TROR jag att jag är nöjd med valet,,,,

Jaaa,,det måste jag vara,,,

För nu finns det ingen återvändo...

Beställt är Beställt,,

Inne på Maxi har dom ju ett REA-torg..

Där finns det massor av roliga pryttlingar,,,

Meen,,Min VITA månad får jag inte förstöra...

Eller,,,Joooo

 

10 st Plastblommor för 2.50 styck..

Jag fick Hela Buketten för 20 spänn,,,

Jag kunde bara inte låta bli...

Riktiga blommor inomhus,,,är inte min starka sida..

Jag tar bara kål på dom,,Tyvärr..


Nu blir det Farmen,,,

Och dom blir bara elakare och elakare mot varandra...

Men,,Matilda har jag ändrat uppfattning om,,,

Hon är absolut inte lika blåst som hon ser ut,,Hehehe..

Alltså inte utseendemässigt dårå,,,Utan färgen på Håret så klart...

Nu står i stället tant Dolores i skottlinjen,,,

Hon ÄR verkligen en riktig ragata..

Det ska man väl inte vara när man har kommit upp i en sån mogen ålder som 53 år..

Tjooo

  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards