Direktlänk till inlägg 26 januari 2013

LEEEEEDIG

Av Lisa - 26 januari 2013 10:54

är det härligt med HELG eller ????

Lite trött i mössan igår kväll...

Vilket är konstigt,,,eftersom

Jag ju har haft semester på jobbet den här veckan som har varit,,Hehehe..

Våra grundskoleelever har varit uppe i Falun,,,

Vilket dom är 1 gång p/läsår...

Då är det lugna gatan på skolan..

Jag har faktiskt haft att göra ändå...

Med ett 30-tal gymnasieelever,,,

Som har sovit och ätit hos oss på skolan...


Igår ägnade jag inte mycket tid till Datorn,,,,Hade ingen lust..

Satt i soffan och chillade mest hela kvällen...

Käkade mörk Choklad och pimplade Vin,,,

Åsså blev det Farmen,,,så klart..

Bra med Maria som Storbonde...

Mindre bra med Dollan tillbaka....

Det blir säkert en innehållsrik kommande vecka...i Farmen..


Väggarna i vardagsrummet gapar tomma...

Nu vill jag börja sätta upp Tavlor och lite andra pryttlingar..

Spegeln är färdigmålad och står på kö till att hängas upp nu i helgen...

Jag är inne på att ha ganska mycket färg på väggarna..

Eller iaf på någon vägg..

 

I den här serien finns det mucho olika Djur..

Bl a Dalahäst,,Älg,,mer Hundar..

Dom är ganska coola,,tycker jag..

Storleksmässigt ligger dom på 80x80 och kostar från 600-800 spänn..

Det beror på i vilken butik man köper dom,,,

Tjooo

  







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards