Direktlänk till inlägg 27 januari 2013

SÖNDAG

Av Lisa - 27 januari 2013 15:13

idag dårå,,,

Vi var iväg och handlade lite förut..

Bl a Tråd till att hänga upp spegeln med..

 

Nu e den på plats...at last...

Det blev jättefint på den väggen,,

Nu är det bara alla andra väggar kvar,,Hehehe


Sen förstår ni mina vänner,,,

Har både jag och Per försökt att lägga över filmer

från Sticka till DVD-skiva,,,

Vi började i min dator,,

Bara ett litet problem var det,,,,det gick inte....

Jag hade sån stor lust att slänga min dator ut genom fönstret...

Till slut så gav vi upp med min dator...

Tog vi Pers dator,,,

Och i den gick det hur lätt som helst att flytta över

alla filmer från Stickan till DVD skivor,,,

Sen fick jag för mig att jag skulle kopiera alla foton,,,som finns i min dator..

till Stickan eller på DVD skiva,,,,

Jag har suttit i flera timmar och försökt,,,

MEN,,,Jag kan ju för f-n inte,,,

Hur frustrerande som helst,,

Jag måste testa igen,,,senare..

Jag ger mig fasiken inte...


Nu måste jag springa till tvättstugan,,,

Tjooo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards