Direktlänk till inlägg 27 januari 2013

LOPPLÅDAN

Av Lisa - 27 januari 2013 20:44

om ett tag,,,

Men,,inte för tidigt bara..

Dom senaste veckorna har mina timmar p/natt varit 6 st..

Helt sjukt,,,

Jag har vaknat vid typ 4.00-4.30 varje morgon..

Jag vet,,,Jag skulle behöva krypa ner i lopplådan senare än vad jag gör..

Men,,,Jag är ju så j-a trött i mössan vid 22-tiden...

Och ska man inte gå och lägga sig när man är trött ???

Jag har hamnat i en liten ond cirkel...  


Vi var ju iväg och handlade lite förut,,

Förutom tråd till spegeln,,,

Så blev det lite skönhetsprodukter oxå,,,Bl a en ny Rouge..

 

Jag tittade på 4 olika kosmetikamärkens utbud av Rouge..

Till slut fastnade jag för den här,,,Mmmm nöjd tant...

Kommer hem,,,Och fick för mig att rensa bland mina gamla sminksaker..

Sånt som jag inte använder längre,,och som har legat läääääänge undangömt..

Sen en del produkter som är nästan slut,,,

Men som jag ändå har sparat på,,,Varför vet jag inte,,,

Jag är som en liten hamster,,,Sparar,,det kan komma sämre tider,,Haha..

Nämen,,Nu har jag halkat bort från ämnet,,,

Rougen var det ju om,,,

Faktiskt,,,Så var en av mina gamla nästantomma lilla ask,,,

Precis samma färg som den jag köpte idag,,,

Är inte det lite underligt,,,

Jag letade bland 4 olika kosmetikmärken,,,

Och fastnar till slut för en likadan som jag har,,,,,

Fast jag använder den inte för att den är nästan tom,,,,

Ojojojoj,,,Mycket dravel för en liten j-a Rouge...


Nu blir det serien om Palmemordet,,,

Riktigt bra faktiskt,,,Tycker jag..

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards