Direktlänk till inlägg 6 februari 2013

HALLELUJA

Av Lisa - 6 februari 2013 21:33

vårt BORD är äntligen hemma...

Som jag väntade idag på det där Smset som aldrig tycktes komma..

Till slut,,när klockan var typ 15.00 och inget Sms,,,

Då kunde jag inte hålla mig längre,,,jag ringde till Mio..

Hej,,Jag har beställt ett bord och undrar om det har kommit idag ???

Dom håller på att packa upp nyinkomna varor på lagret,,sa mannen i telefonen,,

Så det är bara att vänta,,,,OK...

När klockan var 16.45 fick jag det efterlängtade Smset...

Så vi drog iväg fort som attan till Länna,,,

Och nu står det hemma i våningen,,icke ihopsatt ännu..

Det får Per i uppdrag i morgon att göra,,

Åhhhh,,vad fint det kommer att vara när jag kommer hem...

Och Tänk vad glad man kan bli för så lite,,Hehehe..


När jag åker hem från jobbet numera..

 

Så ligger jag kvar i vänsterfilen,,,Inte svänga högerfilen..

Eller så tar jag Hammarby Fabriksväg...ett säkert kort..

Jag är lite bang just nu,,,

Per tvättade rent på kofångaren efter min lilla fadäs..

Det är INTE mycket skråmor där inte..

Det mesta var smuts,,

Meen,,tyvärr är det en spricka i kofångaren precis nedan lyktan..

Fast den syns inte så mycket..

Så frågan är:

Ska jag verkligen lägga ner typ 15,000 på en ny kofångare..

Eller ska jag låta den vara som den är,,,

Jag får nog sova ett par nätter på saken...

Tjooo

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards