Direktlänk till inlägg 8 februari 2013

FULL FART MOT HELGEN

Av Lisa - 8 februari 2013 20:31

eller,,,,

Det ÄR helg nu,,med en välbehövd ledighet,,,

Allvarligt,,,Fy satan vilken vecka det har varit,,,Joppig..(Svenska:Jobbig)..

Maten har tagit slut 3 ggr den här veckan...Inte ok..

Idag pratade jag med kökschefen,,därifrån vi får vår mat...Stureby..

Det visade sig att det hela har varit ett missförstånd med antalet luncher...

Pust,,,,,hoppas att det blir rätt nästa vecka..

Det tror jag absolut att det blir...

För enligt mig,,,så är dom bara sååå grymma där borta i Stureby...allihopa..

På riktigt,,detta är inte bara fjäsk,,


Och idag på jobbet klämde vi i oss Tårtan jag var och hämtade på MAXI Nacka igår..

 

Siffrorna visar att Kunskapsskolan har fått sin 10.000e elev...

Och den 10.000e eleven är hos oss i Saltis,,,

Så hon fick nån form av stipendiat,,vad det var,,,ingen aning..

Och sen så har vi 128 elever hos oss i Saltis...

Såååå många har vi väl aldrig haft..

Det är så himla härligt,,vi har haft en del motgångar hos oss under åren..

Fast nu vänder vindarna,,

Våra elever i Saltis är grymma..

Visst verkar det som om Fjäskhatten är på idag...

Men det är den inte,,

Jag tycker bara att vi är ett skitbra Team...

Både vuxna och elever,,, 

Jag vaknar varje morgon och tycker att det ska bli härligt att komma till jobbet...

(Jag har medarbetarsamtal med chefen nästa vecka,,,märks det ??)..

Lönegrundande ??????

Fjäskhatten på för 3e gången idag,,Hehehe..


Snart e de Farmen,,,,

Som jag väntar på det varje Fredag,,,

Tjooo

  

Ha en riktigt bra Fredagskväll alla där ute i Sverige...

 

Hahahahaha....



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards