Direktlänk till inlägg 21 februari 2013

TORSDAG

Av Lisa - 21 februari 2013 21:17

och det är själva f-n vad veckorna går fort...

Jag hinner ju knappt blinka så är det helg,,,

Det är bra,,,

Jaa,,inte för tants ålder dårå..

Men för den kommande våren och sommaren...

På jobbet/skolan har vi väldigt många kidz som är hemma för influensa och vinterkräk...

Så nu för att försöka minska på smittohärderna

så har jag varit iväg och inhandlat Decinfektionsgele till alla closetter..

 

Jag hörde att dom hade placerat ut handgel på en förskola..

Och där hade faktiskt sjukdomarna minskat ganska rejält bland barn/personal..

Vi får välan se vad som sker hos oss ?????

Men,,nu är det ju faktiskt SPORTLOV nästa vecka...

Så inga kidz,,tänkte jag skriva..

Men det är du ju visst,,,

Vi får besök av elever från den nedre regionen av landet Sverige..

Dom som har SPORTLOV den här veckan..

Attans vad Vårterminen är bra,,,

Vi går mot ljusare tider,,,

Det blir varmare,,,

Och framför allt,,det är ju en massa lov oxå...Härligt..


Idag efter jobbet åkte jag och Per till Willys..

 

Och jag köpte mig den första Tulpanbuketten för i år,,

Jättefint blev det..

Tulpaner är vackra blommor...

Synd att det inte går att ha det på landet utomhus alltså...

Det finns tyvärr några som ser trädgårdarna som sina

 gigantiska smörgåsbord:

Rådjuren och Hararna


Om Farmen finns inte mycket att säga idag...

Att Paul gav sig iväg,,

Gör livet förhoppningsvis lite lugnare för farmarna..

Men,,tråkigt att han skulle behöva lämna gården för att alla

skulle känna frid,,,Inklusive Paul själv oxå..


Nähä,,kanske dags för lite skönhetssömn (så gott det går)

För i morgon efter jobbet ska tant på AW...

Vi ska vara inne på Clarion Hotell i Skanstull...

Jag har aldrig varit där,,,

Men,,det är väl typ ett ganska fint ställe,,Vill jag tro iaf,,Hehehe

Det ska bli trevligt,,Vi är 3 Skolor som ska AWea tillsammans..


Tjooo

  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards