Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

SJUUUUUK

Av Lisa - 25 februari 2013 05:04

på riktigt..

Men,,som jag brukar säga:

Det som inte dödar det härdar,,Hehehe..

Faktiskt så känner jag mig grymt sjuklig idag..

Och mitt morgonkaffe smakar inte ens gött...Hmmmm..

 

Det blir till att trycka i sig medicament idag för att orka med dagen..

Vilken tur jag har att det är SPORTLOV den här veckan..

Även om det är lov

Så kommer en del elever till oss den här veckan..

Som jag skrev förut,,så är dom från södra delen av Svedala..

dom som hade sin SPORTLOVsvecka förra veckan..

Jajaja,,Jag överlever nog veckan utan några men..


Igår blev det väldigt snålt med inlägg..

Men,,Jag hade faktiskt fullt upp..

(Bortförklaring,,Hehehe,,Jag var knappt inne på Datorn igår)

Det var Städning,,Tvättning,,

You know,,,Det gamla vanliga som brukar hända på mina Söndagar..

Sen passade vi på,,Per och Moi..

Att ta radera mina gamla Bloggar,,

Jag hade börjat att få konstiga meddelanden skickade till mig..

Och alla var på Engelska,,

Och såklart en webbadress,,,som jag gärna kunde gå in på..

Det var på just ett inlägg som dom alla hade skrivit på:

Valborgsmässoafton 2011,,

Nåt skit var det säkert som låg på den sidan ???


Nähä,,det här duger inte längre,,

In i duschen och piggna på sig nu kanske,,

Tjooo

  






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards