Direktlänk till inlägg 3 april 2013

SISTA LEDIGA DAGEN

Av Lisa - 3 april 2013 16:43

går in i slutfasen,,det har vart grymt härligt att vara ledig..

Jaja,,det är iaf inga elever på skolan nu,,

Så det blir en liten mjukstart..

Idag åkte vi ända bort till Mölnvik..

Så fick jag mina bilder till slut dårå..

Eller fick och fick,,,Jag köpte..

 

Min tanke är ju det att dom ska sättas upp på väggen,,,

I en eller flera ramar,,

Jag har ordanat upp dom i kategorier nu,,,

Jag får se vad jag beslutar mig för,,alltså hur dom ska hänga.. 

när den dagen kommer och dom ska upp..

Jag tror jag tar en sväng till IKEA framöver,,

Dom lär väl ha hur mycket ramar som helst på det plejset..

Sen gick vi in på JULA..

 

Och köpte ett Hantelset...Hahaha..

Nu jädrar ska tant bli fast i hullet,,

Känner jag mig själv rätt,,

så kommer det säkert att tränas en del i början,,

som en j-a Duracellkanin så står jag framför TVn och lyfter..

Sen kommer nyhetens behag att sakta sakta försvinna...Batterierna tar slut..

Jag är en fruktansvärt lat människa..

Gå iväg för att träna på ett Gym,,,Neeeeee..

Därför tycker jag att hantlar det kan ju vara bra..

Då räcker det ju med att jag står hemma framför TVn och lyfter..

Hehehe,,

Sen har jag faktiskt varit ute och premiärwalkat i dag..

En klapp på axeln till mig själv där...

Heeela vintern har gått och jag har inte rört på fläsket nånting,,

Jag har typ legat i Ide..

Och ätit gott och druckit gott,,,

Fast,,jag vet inte riktigt vad jag inbillar mig själv,,

Typ att Muffinsmidjan ska försvinna,,,,

Eller att Gäddhänget inte är nåt häng,,,

Eller att Magen ska bli mindre,,

Men,,det var iaf riktigt najs att gå/jogga idag..


Nähä,,nu ska tant gå till Tvättis IGEN...

Tjooo

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards