Direktlänk till inlägg 4 april 2013

JUSTIN BIEBER

Av Lisa - 4 april 2013 19:11

seriöst,,,

I Norge ställer dom tydligen in Nationella Prov i skolorna

den dagen han kommer,,,Sjukt...

Och hur ser han ut nuförtiden då,,,

Jag tycker nog allt att det ser ut som om pojken har

legat på operationsbordet och fått

en del hjälp med utseendet,,

Inte bra..

Han ser alldeles för perfekt ut,,,

Sen använder han uppenbarligen DRUGS...

Och hur bra är det när han är en magnet till tjejer i de yngre tonåren,,, 

Inte bra,,,Inte bra alls,,,

Neee,,hans berömelse har stigit honom åt huvudet,,,

Han är en "manlig" DIVA till 100%

Ifs tycker inte JAG att han är speciellt manlig,,,

Lite mer åt GAY-hållet,,,,

Och absolut inget fel med det,,,

Men,,,alla ni småbrudar,,,ni har inte en chans hos honom,,

Dream on girls !!!!!!!!!

Skrivet av en tant på 48 vårar,,,Hahaha..


Varför skrev jag om honom nu då,,,Ingen aning om jag ska vara ärlig...

Och jag som skulle skriva om en helt annan sak...

Tjooo

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards