Direktlänk till inlägg 19 april 2013

FULL FART MOT HELGEN

Av Lisa - 19 april 2013 05:04

Men,,fy sjutton vad det blåser utomhus,,

Frillan blåser väl av när jag går ut sen,,Hehehe..


Igår var vi och tittade på vårt första uppdrag som företagare...

Vi får vänta och se vad hon beslutar sig sig om,,

På väg till henne (kunden) så hamnade vi bakom en Mustang..

 

Ni ser bromsljuset i mitten på bakluckan..

Med bokstäver står det MUSTANG..

Så sjukt kaxigt,,Det har jag aldrig sett förut..

GRYMT cool...


Nu backar vi ännu en dag bakåt i veckan..

Och MAT-föreläsningen som jag var på..

Det handlade inte direkt om skolmaten,,

Utan mer om Matfusk och hur Djur/Råvaror behandlas

INNAN det kommer till oss konsumenter..

Det var riktigt intressant att lyssna på..

Man blir lite äcklad när man ser hur Djurhållningen sköts i våra grannländer..Hua

Efter föreläsningen så var det en Paneldebatt,,om skolmaten..

Med bl a en Husmor från en skola i Åkersberga..

Och några representanter från Fazer-Amica..

Och Paul Svensson som är en ganska känd kock..

Jag blev då inte mycket klokare av att lyssna på dom..


Dags för en liten uppfräschning innan jobbet nurå..

Ha en riktigt bra dag mina vänner..

Tjooo

  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards