Direktlänk till inlägg 24 april 2013

ONSDAG REDAN

Av Lisa - 24 april 2013 04:56

och snart är arbetsveckan slut..

Igårkväll var jag inte in på nätet en endaste gång..

Det finns en annan person i familjen som spelade Candy Crusch,,Heeela kvällen..

Då vi endast är två (Moi & Per) i familjen så är det inte så svårt att lista ut

vem den skyldige är,,Hehehe..

Fast om jag ska helt ärlig,,,

Ganska skönt med en Datorfri kväll..

Jag tycker inte att jag har gjort annat dom senaste veckorna..

Så fort jag har kommit hem från jobbet,,På med Datorn..

Så fort jag har vaknat lite tidigare,,På med Datorn..


Jag hittade ju ett program som jag ville ha: Open Office..

Men,,innan jag hittade det på en bra sida..

Så hade jag varit inne på PB och hämtat hem samma..

Medans jag hämtade hem därifrån..

Så varnade mitt virusprogram mig för

Trojaner..Shiiit..

Så i förrgår kväll satt jag och rensade Datorn

från massor av konstiga program..

Sen sökte AVG igenom Datorn och fann några Trojaner..

Förhoppningsvis är dom borta nu..

Men,,eftersom jag är totalt nollad när det gäller Datorer

så vet jag inte riktigt,,dom kan bergis ligga och lura nånstans..

Nähä,,det får bli allt för nu,,

Tant ska in i duschen efter det försöka bli representabel

Tjooo

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards