Direktlänk till inlägg 4 maj 2013

TÄNK SÅ EN LITEN GUMMA KAN GNO

Av Lisa - 4 maj 2013 22:08

Näää,,Jag ska inte ta åt mig hela äran till att ha gnott..

Per har faktiskt gjort det grövsta jobbet..

 

Han har målat överallt,,,

Det var så grymt skitigt inne i sovrummet vid sängen..

Så det bästa var att måla om väggarna därinne..

Ja,,även i köket blev det ommålat..

Efter det tog han ett stadigt grepp om rotborsten..

Och såpade golvet i Storstugan,,

Jaa,,Han har gjort det grövsta jobbet av oss två..

Jag har väl gjort det här finliret..

Skrubbat badrummet

 

Väggar,,Tak,,bakom Tvättamskinen,,inne i Skåp,,ute på Skåp..

 

Allvarligt,,,,Hur smutsig kan en människa vara egentligen..

Under dom åren Problemet har bott i Lillkåken,,

Så undrar jag verkligen??Har han Storstädat nån gång inomhus,,

Nu är det bara golvet kvar inne på Toa/Dusch..I morgon får det bli..

Sovrummet är helt klart....

 

Köket får bli det första jag gör i morgonbitti när jag går upp dit..

Alla köksattiraljer har varit uppe på vinden,,,

Så det ska diskas och ställas in i skåp och lådor..

Det är inte alls mycket kvar att städa nu,,

I morgon blir det klart,,,

Lite bilder och in med dom på Blocket fort som attan,,

Hoppas att det är någon som nappar iaf..


HockeyWM kollade jag in oxå såklart..

Efter skämsmatchen igår,,Hua..

Så gick det lite bättre idag..

Dom går ut från Globen med en vinst i ryggen,,Tur för dom det...

Nu blir det nog Fislådan för tant..

Per har redan gått och lagt sig..

Tjooo

  





 
 
Må Bättre

Må Bättre

4 maj 2013 22:56

kram på dig Lisa! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den på facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du skriver så bra. Jag har länkat till dig från min blogg :-)

/Lina

kram <3

http://må-bättre.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards