Direktlänk till inlägg 16 maj 2013

EN STOR DAG

Av Lisa - 16 maj 2013 20:39

Hahahaha..

Tants födelsedag !!!!!!!!!

Nää,,det är väl inget att fira för att man blir äldre och äldre..

Jag sa ingenting om det på jobbet,,,

Och jag har tagit bort datumet på FB,,

Men,,jag har några ungdomskamrater som minsann kommer ihåg..

Men,,,inte ens min storasyster och min son har grattat mig,,,

Av sonen förväntar jag mig ingenting,,Sorgligt,,men 100% sant..

Han verkar ha sagt upp släktskapet med mig ??????

Fast av storasyster,,,Hmmmm..

Per,,,såklart och storebror,,,,dom har grattat iaf..

Och Inkan(från landet) hon kom oxå ihåg..

Tack för det nära och kära..

Annars har väl födelsedagen inte bjudit på några större skandaler..

Jag var in på Kärrtorps second hand efter jobbet..

Ibland hittar man nån rolig pryttling där inne...

Inte kläder,,Jag vågar inte det,,

Tänk om folk har haft skadedjur hemma,,

Och så har dom boat i kläderna som folket lämnar in till försäljning....

Kackerlackor,,Skabb,,Löss,,You name it...

Hua,,,vad äckligt...

Jag köpte mig en Cooler till Whiskey..30:- kostade den..

 

En liten färgklick mot det vita och gråa..

Ganska fin får jag nog säga..


I morgon har våra elever studiedag..

Men,,Jag ska ha HKK med några från 6an...

Stackars dom,,som måste vara i skolan när alla andra är lediga,,,

Dom ska baka bröd och tillaga Potatis/Purjolökssoppa..

Det kommer säkert att gå lysande,,,

Allvarligt,,,,

När jag har haft HKK med tex 9or..

Så vet en del elever inte:

-hur man handdiskar,,

-vilka symboler som visar ugnens över/undervärme..

-och att man givetvis INTE diskar under rinnande vatten från kranen

Jag kan rabbla upp hur mycket som helst,,,,bla bla bla..

Nu får det nog bli lite WM för min del,,

Tjooo

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards