Direktlänk till inlägg 23 maj 2013

URSÄKTER

Av Lisa - 23 maj 2013 05:05

Nääää,,Jag ska inte komma farandes med det..

Att jag inte bloggar alltså..

Jag letar och letar Redovisning/Faktureringsprogram på nätet..

Det får inte kosta för mycket och så ska det finnas med massor av finesser..

Omöjligt att hitta ???

Idag ska jag ringa några samtal till lite olika företag

som tillhandahåller såna program..

Detta,,Att jämföra Redovisning/Fakturering

upptar hela min fria tid på eftermiddagarna efter jobbet..

Fast igår städade jag faktiskt hemma i våningen..

Jag kan ju avslöja:

Det behövdes verkligen,,Har inte blivit gjort på 2 veckor,,

Vilken j-a skitgris jag är,,,Usch och Fy..

Men,,nu är det fiiiint hemma igen..

Tjooo

  



 
 
Jesper

Jesper

24 maj 2013 11:55

Hej!
Vi på Hogia Säljer smidiga Fakturerings och Bokförinsgprogram på nätet, allt integrerat med varandra för att minimera tidsåtgången för din administration, hör gärna av dig om du vill ha lite mer informatin eller kika in på www.hogiasmart.se

Vänliga Hälsningar
Jesper R
Säljare Hogia Smart

http://www.hogiasmart.se

 
Ingen bild

lisa

25 maj 2013 21:45

Tack för info Jesper,,
Men ni blir lite dyrare än tex Visma,,om jag vill ha både redovisning,Fakturering ocg Rot/Rut..
mvh Lisa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards