Direktlänk till inlägg 28 maj 2013

SICKLA KÖPCENTRUM

Av Lisa - 28 maj 2013 04:58

dumpades jag av i igår eftermiddag,,

Njaaaa,,Inte riktigt så var det..

Så här är det,,Jag och Per jobbar ju ihop..

Så vi åker alltid tillsammans i bilen..

Och nu har jag känt i flera dar att jag måste fixa frisyren..

Klippning och Färgning..

Sagt och gjort,,Vi stannade till i Sickla,,Klipptid ledig..

Då föreslog Per:

Du som gillar att gå,,,

Du som gillar att gå,,kan du inte gå hem,,(Han ville inte vänta på mig)

Javisst kan jag göra det,,

Efter att tant fixat fina frillan var det bara att leta sig fram vilken väg

det var som ledde hem..

 

Över Sickla kanal visste jag att det skulle finnas en gångbro..

Lite frågande av förbipasserande så fann jag den..

Efter den hade jag känslan av att jag måste gå typ rakt fram hela tiden

för att komma hem till Kärrtorp..

Jag gick rätt hela tiden,,

Utom en gång när jag kom till en dead end..

Jag trodde att jag kunde gina i dungen..

Men se den gubben gick inte..

Då var jag tvungen att gå tillbaka..Hmmm

 

Björkhagens fulaste garage,,

Jajaja,,då var jag ju nästan hemma iaf..

När jag hade kommit så långt,,

Sen var det bara över Nytorps gärde,,

Och bredvid Kärrtorps IP...

Så äntligen var jag HEMMA..

En liten nätt promenad på ca 40 minuter..

Men,,jag blev förvånad att det gick så smidigt när det gäller mig..

Jag brukar alltid klanta till det på nåt sätt..

Det var nästan bara raka vägen..

Under promenaden fick jag skavsår och jag blev sjukt svettig..Pust..

Tjooo

  





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards