Direktlänk till inlägg 29 maj 2013

MITTIVECKAN

Av Lisa - 29 maj 2013 21:22

redan,,jag har sagt det förut,,Jag säger det igen..

Fy f-n vad dagarna går fort..

Och svårt att sova på mornarna har jag oxå,,

Fast det vet ni sen lääänge tillbaka..

Sen några mornar tillbaka,,

Så har Tjockiskatten börjat att jama mycket tidigare än när jag brukar vakna..

Jag vaknar ganska lätt morronen över huvud taget,,

Och vad blir det då när jag har en katt som skriker hysteriskt i örat,,,

MAT MAT MAT......

Meeen,,Om hon ändå nöjde sig med MAT,,

Närå,,hon ska in i sovrummet oxå,,

Jag stänger alltid till dörren så Per får sova ett tag till..

Så håller hon på i 1/2 timme till..vankar omkring som en äggsjuk höna..

Tills jag öppnar dörren och väcker Per..

 

Då anser hon att Mission Completed...

Hon har fått upp oss båda 2...alla dörrar är öppna och rullgardinen upprullad..

Då kopplar fröken av

Och lägger sig vid fönstret och tittar ut...

Jag får nog börja med mina öronproppar igen,,,

Om jag ska få lugn och ro på morronen..


När jag fyllde år så fick jag en Tavla av Per..

 

Ja,,det är Moi som har valt den...

Och,,han visste att jag ville ha en Tavla..

Hysterisk skrikig Tavla,,Det var precis det jag ville ha..

Den passar in riktigt bra på den tråkiga väggen.. 

Nu ska jag ta mig in till sängen,,,Zzzzzzzzzz

Idag är jag skittrött,,

Det är så mycket på jobbet nu,,,

Snart Sommarlov vettu...

Tjooo

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards