Direktlänk till inlägg 10 juni 2013

JAG VET

Av Lisa - 10 juni 2013 04:57

Jag har varit fruktansvärt dålig på inlägg i helgen..

Men,,vädret har ju varit så fantastiskt underbart,,

Så jag har faktiskt varit ute och fixat på tomten en hel del..

Sen har vi varit iväg och jobbat oxå..

Genom min lilla firma..

Slyröjning och Gräsklippning..

Igår morse var det ett jobb,,som vi gjorde..

Sen skulle vi ha gjort ett till,,men himlen öppnade sig just då..

Inte lätt att klippa gräs i ösregn,,

Vi åker ut på Onsdag och gör det jobbet ist..

Annars har helgen varit fin,,vädermässigt alltså..

Sandra och Robin kom ju ut i Onsdagskväll,,Trevligt..

 

I Torsdags åkte dom hem igen,,

Skulle in och cruisa i stan,,Med den där bilen,,

Jamen,,Hallå yngdomar,,Det är ju för sjutton ett vrak..Hehehe..

Jajajaja,,Inga problem för deras del,,,

Det var trevligt att ha dom hos oss,,även om det bara var en en natt..


Nu är det inte många skoldagar kvar för våra elever,,

2 för att vara korrekt,,,sista dagen av avslutningsdagen på Onsdag..

Då är det avslutning i Amfibieteatern ute på Badholmen i Saltis..

Hoppas Hoppas att vädret är med oss då..

Idag är det bara 6orna på skolan och dom ska städa,,

Hink och trasa är det som gäller för deras del..

Nu på morgonen blir det M O Cashen en sväng..


Sen blir det tvättstugan för moi ikväll..Me like,,Hehehe..

Ingen vila Ingen ro,,,tänk så en tant kan gno,,,

Tjooo

  

 
 
Ingen bild

Sandra

12 juni 2013 11:38

Förstår man inte intresset så är det svårt.
Och det kallas inte vrak..

Själv tycker jag om att charmen finns kvar istället för att bara ha nya bilar som är som rymdraketer och inte låter ;) Hehehe

 
Ingen bild

lisa

20 juni 2013 21:57

Jag vet att det är så Sandra,,Och jag har verkligen inget intresse för gamla bilar,,,Joo,,om dom är hela och fräscha,,då kan dom vara fräsiga,,
Jag har oxå glidit runt på stan i mina ungdomsdar i raggarbil,,
Kungsgatan,,Malmskillnadsgatan,,Sveavägen..
Men,,det var inte riktigt min grej,,
Just då var det roligt,,Hehehe..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards