Direktlänk till inlägg 5 juli 2013

ÄNTLIGEN FREEEDAG

Av Lisa - 5 juli 2013 18:44

eller inte...

Hör och häpna,,,,det blir trädgårdsjobb i morgon hos en ny kund...

På en Lördag !!!!!!!!!

Hur ska jag hinna med alla loppisar och PUBkväll i Löknäs ???

Fast å andra sidan ska vi vara grymt tacksamma över att vi har några kunder över huvud taget..

Och jag har mer än gärna tagit alla dessa uppdrag som vi har haft och har,,

Även om jag har semester från mitt ordinarie jobb...

En få va gla för de lilla,,,

Nu måste vi verkligen se till att få behålla kunderna över till nästa år oxå..

Annars dårå ????

Vad har tant gjort idag,,,Så lite som möjligt faktiskt..

Jag har tvättat,,,

Jag har fixat lite bland mina blomster,,,

Sen förstår ni alla,,,

Så var jag såå fräck att jag drog upp några skott hos en vän/granne..

Och hon vet bergis vem hon är,,,,Hehehehe

 

Jättetjusiga Akleja,,,

Jag måste bara hitta en plats till dom innan vintern,,,

 

Nya VITA fina trädgårdshandskar har jag kostat på mig oxå...

Allvarligt,,,Hur i hela friden kan dom låta dom vara VITA på ovansidan ???

Jag köpte dom igår och jag ville inte ens använda dom,,,,dom är ju så FINA,,Hahaha..

Jag nöter väl vidare på mina gamla handskar,,,,,

Jahaja,,,Vad händer ikväll då ???

Ärligt,,,,Vet ej..

Vi kanske tar en sväng ner till Viken...

Tant och Per har inte varit där nere nånting,,förutom förra Lördagen,,,

Tjooo

  


 
 
Ingen bild

En granne

7 juli 2013 13:16

Ta så många du vill, man kan ta frön också, varsågod.Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards