Direktlänk till inlägg 1 augusti 2013

FÖRSTA ARBETDAGEN AVKLARAD

Av Lisa - 1 augusti 2013 18:27

och det gick ju som på räls..Smidigt alltså..

Förutom att dom har bytt adress till vår jobbmajl..

DET hade jag ingen aning om,,

Men jag fick hjälp av en kollega att logga in på nya adressen,,Hmmmmm

Jag är ju absolut inte den vassaste kniven i lådan när det kommer till datorer..

Jag blir sååå nervös när jag ska in på nåt nytt,,Usch..


Förra veckan beställde jag skyltar till det lilla företaget..

OCH som vi har väntat på dom,,,Moi och Per..

Han har förresten namnsdag idag,,,,

GRATTIS till dig,,,

Fast iof sig har jag redan sagt GRATTIS i morse...

Inte skämma bort karlarna för mycket...Hehehe..

Jajaja,,tillbaks till Skyltarna nudå..

Jag beställde klisterdekaler och magnetskyltar..

Per bombade den lilla bilen med magnetskyltar idag..

NU GÅR DET INTE ATT LADDA UPP IGEN..

FASEN VAD IRRITERAD JAG BLIR

   
Nu gick det efter typ 20 försök under 2 timmar,,,Grrrrrrrr

Näää,,kanske dags att byta bloggsida

till en som klarar av alla uppdateringar på samma gång..

Hmmmmm,,,,,

Jajaja,,här har vi den fina magnetskylten iaf..

Per har 4 st på sin bil,,,

Och jag fick hålla till godo med ett ynka klistermärke på bakluckan...

Inte rättvist alls....

Tjooo

Nu går det inte att ladda upp smilisar heller,,,Allvarligt..




  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards