Direktlänk till inlägg 13 november 2013

SHOPPING

Av Lisa - 13 november 2013 20:46

NOT !!!!!!!!!

Jag tänkte på det idag efter jobbet,,att shoppa eller att bara titta..

För det mesta blir det bara titta,,,eftersom jag inte vet vad jag vill shoppa för nåt..

Näää,,det blev hem fort som f-n efter jobbet..

Åhhhh,,vad jag gillar att vara hemma,,

Det finns nog ingen tråkigare än Moi..

jag släpade fram Dammsugaren,,faktiskt..

Efter en liten powernap i soffan,,i typ 20 minuter,,

Då fick f-n själv eld i arslet..hehehe..

 

Lite suddig bild,,,Jaaaa

(Näää,,Jag är inte full,,Inga glasögon och skum belysning beror det på)

Jag tror att det är typ 3e gången sen jag kom hem till våningen efter semestern,,,

Som jag släpar fram den där pryttlingen från städskåpet,,,Hehehe..

Men,,när jag är ensam hemma så blir det inget skitigt,,,

Inget katthår,,inget damm,,,Lövely..

Annars har dagen varit bra som vanligt...

Bra dag på jobbet,,,

Jag känner mig väldigt bortskämd som har ett sånt bra jobb,,

Och grymt tacksam över att få åka till jobbet varje dag,,

Jag kan inte ens tänka mig att vara arbetslös,,Hua..

Då hade jag väl fått köra hårt med vårt företag,,som vi har..

Nu ska jag in i Bildredigeringsprogrammet en stund..

Tjooo

  


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards