Direktlänk till inlägg 24 november 2013

VILKEN HELG !!!!!!!!!!

Av Lisa - 24 november 2013 19:45

Grymt färdig tant,,slut som artist,,

Det kostar att ligga på topp,,Hehehe..

 

Vi har alltså jobbat i helgen,,

Iofs har jag absolut inget emot att räfsa löv,,,,

Men en tomt på typ 20 000 kvm,,är ingen större hit..

Per,,,han avskyr verkligen att räfsa löv,,

Och då menar jag verkligen på riktigt AVSKYR...Hehehe

Han kommer nog drömma mardrömmar inatt..

Jajaja,,han har väl pustat och stånkat och klagat heeela tiden vi har jobbat,,

Själv biter jag ihop och kämpar på,,

Det blir absolut INTE bättre av att ge ifrån sig väldigt ljudliga suckar..


Efter lövräfsningen,,,,

Så blev det en tur upp till Matte och Madde,,,Väldigt trevligt..

Hon skulle ju förklara för mig det här med:

Skatter,,Moms,,Överskott på firman...

Och hur jag ska gå till väga med den Preliminära Skatteinbetalningen..

Jag tror att jag blev lite klokare,,faktiskt..

Det är ingen panik med inbetalning av skatten..

Momsen,,den kan jag iaf betala in till skattekontot,,

Men,,jag vill ge Per en ersättning för dom timmarna som han har jobbat..

Och där har vi ett litet aber,,,

Jag tror att jag helt enkelt får ringa Skatteverket för den infon..

Det löser sig säkert...

Idag var vi iväg IGEN,,och räfsade löv..

 

Sista dagen,,,sen får det f-n vara bra för den här hösten...

Vi blev INTE klara idag...

Per får fortsätta ensam,,Mooooooohahahaha..

Han är ju där 1 gång i veckan..... 

Jobb=därav det magra bloggandet,,,,

Jaaaa,,det är väl inte så mycket inlägg i vanliga fall heller...

Men,,,vad fasen,,,

Jag jobbar heltid på vardagarna..

Jag lägger ner någon/några timmar på firmans papper när helgen kommer,,,

Det händer oxå att jag jobbar fysiskt ett antal timmar på helgerna,,när vi får uppdrag...

Idag har jag sådan fruktansvärt träningsverk i kroppen,,

I muskler som jag INTE ens visste att dom fanns....

Tjooo

  

Jo,,,innan jag slutar...

Hur i h-e röstar svenskarna....allvarligt..

Kevin är inte ens intresserad av att ha en artistkarriär,,,

Han vill bara sparka BOLL han,,,

 

Fast Jens kommer att släppa en skiva iaf,,,även om han åkte ur cirkusen i Fredags...

Jag har iaf 2 favoriter kvar,,tack och lov..

Erik och Elin...




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards