Direktlänk till inlägg 1 december 2013

HALLELUJA

Av Lisa - 1 december 2013 21:13

Nu är alla pryttlingar uppe,,,Julpryttlingar alltså..

Jag har faktiskt monterat ihop Julgranen oxå..

 

Tomten köpte jag igår på Jula,,den är riktigt fin,,tycker jag..

Från början ställde jag honom på golvet,,

Men,,Per hjälpte honom upp på högtalaren,,

Jag tror nog f-n att han får stå där uppe resten av månaden...

Han står ju faktiskt ganska bra där...


Jag måste ju bara få klämma in,,,,,

Fy fabian vad fin den är,,den nya Datorn...

Sååå roligt med pekskärm..

Jag blir som ett litet barn,,helst av allt skulle jag vilja ha den i sängen,,Hehehe..

Fast jag tror inte Per skulle uppskatta det lika mycket som moi...


Ytterligare en annan sak,,,

Jag pausade från Fb för några dagar sen...

Jag måste ju bara säga det att,,det är väldigt tomt..

Jag kan ju inte säga att jag saknar alla statusuppdateringar såådär jättemycket...

Faktiskt....Helt ärligt..

Men,,jag saknar mina egna statusuppdateringar,,,


Fast,,det jag saknar mest är SPELEN...

Pet Rescue,,,Väry much..

Candy Crush,,,Inte lika mycket...

Hur det nu än är,,så är det förströelse att spela,,,

Men,,idag har ju ändå haft att göra,,,hela  dan..

Städat och Julpyntat...

Lovely..

Tjooo

  








 
 
Reseblogg

Reseblogg

1 december 2013 22:23

kram på dig Lisa! Du skriver verkligen en

jättebra blogg. En polare till mig länkade den

via facebook för ett tag sedan och nu följer

jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan

lixom inte låta bli :-) Du uttrycker dig på

ett väldigt unikt sätt. Jag skriver själv en

reseblogg om Kina, inte riktigt samma tema som

du kanske ;-)

Fortsätt skriva! Kram <3

/Andreas

http://killensomdrog.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards