Direktlänk till inlägg 12 december 2013

KÄRRTORP

Av Lisa - 12 december 2013 18:50

Nu är min förort placerad  på kartan...

 

Fast anledningen kunde ha varit bättre...

Hörde på radion i morse om vad som hade hänt där,,,,

Skottlossning på 2 män,,,mitt i morgonrusningen,,,Hua..

Nu sitter en 21-åring anhållen för skjutningen....

Tänk om han hade varit lite trött i mössan,,skytten...

Och träffat helt fel person/er med skotten,,,

Hemska tanke...

Dom utrotar sig själva ,,dom kriminella...


I morse när jag gjorde Smoothie till eleverna,,,

Så tog jag fel burk,,,

 

Jag brukar smyga i med några stänk

Vaniljsocker...Gott

Fast idag blev det Bakpulver,,Ogott,,

Hallå Tant,,,,Godmorron..

Det var bara att börja om från början...

Börja om på nytt,,,

Slutet gott allting gott,,,,


Idag var det mycket att göra på jobbet,,,

Det var 3 olika möten,,,

Som alla skulle ha något smarrigt till...

Och,,,eftersom jag är helt awesome,,,så fixade jag det,,

Hehehehe,,Självförtroendet på TOPP....


På väg hem från jobbet...

 

Kö ut mot Värmdö,,typ vid Nacka Forum börjar den...

Lite glad var jag allt,,,

Att det inte var Fredag,,,och jag skulle ut till landet...

Tjooo

  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards