Direktlänk till inlägg 18 december 2013

SORRY

Av Lisa - 18 december 2013 04:52

för inget inlägg igår...

Efter jobbet gick jag in på ICA Maxi,,,,

Handlade lite pryttlingar till pysseldagen på jobbet i morgon...

Jag tror att jag fick med allt,,,

Förutom stift till limpistolerna...

Jag måste stanna till i Sickla idag...och in till Clas Ohlsson..

Snälla Snälla....

Håll tummarna för att det finns limstift där,,,

Vad höll jag på med igår dårå,,eftersom jag inte hann blogga???

 

Fram med den gamla Datorn,,,som har grymt mycket bilder i sig...

Jag har ju velat få in dom i den nya Datorn,,,

Men inte vetat hur jag ska gå till väga,,,

Jag köpte en bunt DVD-skivor till det ändamålet...Lägga över bilder alltså..

Det gick ju sisådär...Ingen större hit alltså..

Jag har en sticka hemma,,,,

Då försöker jag väl med den då,,,,tänkte tant..

 

Innan jag kom på hur man gör,,,,Pust,,Stånk och Stön....

En elev hjälpte mig på skolan,,,tidigare på dagen...

Han visade mig hur jag skulle göra......

Men,,,inte f-n kunde jag göra som han visade...

Jag höll på och tragglade med det där i säkert 2 timmar,,,

Innan jag kom på av misstag,,,hur jag kunde göra,,Hehehehe..

Det e väl en j-a tur att jag har tålamod som en ängel....

Jag har inte ens fått in hälften av bilderna

från den gamla till den nya Datorn,,,,

Men,,,,Halleluja det funkar iaf...

Guuuuud,,så roligt det är,,,

Det är bilder under en 3-årsperiod som ska flyttas..

Många bilder är det,,,,

Typ 26 GB,,,Stickan har 16 GB lagringsutrymme..

Jag får fortsätta idag när jag kommer hem efter jobbet...

Nähä,,nu tror jag nästan att jag måste börja göra mig i ordning,,,

För en dag på jobbet,,

Fast,,,Hälften av eleverna är inte på skolan idag,,,

Härligt,,,,,Jaaa,,för dom alltså..

Så det blir lugna gatan på plats idag...

Tjooo 

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards