Direktlänk till inlägg 19 december 2013

ÄÄÄNTLIGEN TORSDAG

Av Lisa - 19 december 2013 04:44

Jag har hela den här veckan legat 1 dag före,,,

Men,,idag är det faktiskt sista dagen med eleverna,,,

Pysseldag idag,,,Hua..

Det kommer att bli rörigt som bara den i skolan..

Fast jag överlever nog..

Jag har ju skrivit förut om att vi håller på med nåt riktigt

löjligt (i tants ögon sett dårå)

Och att jag tycker så är enbart för att jag har så j-a dålig fantasi..

Vi ska skriva lappar som är från Secret Santa till en

kollega som vi har blivit tilldelade..

Det är tydligen inte bara jag som har svårt för det där...

Igår fick jag min första personliga lapp..som är till mig alltså..

 

Visst är det fint skrivet,,

Det är nästan så det kommer en tår i ögat,,,Hehehehe..


Igår när jag kom hem från jobbet..

Började jag på studs med bilderna från den gamla Datorn igen..

Och in i den nya,,,

Det har gått som en dans,,lätt som en plätt...

För en så "intelligent" människa som tant,,,

Och som är sååå lättlärd,,Hmmmmmm..

Nu har jag bara år 2013 kvar att lägga in,,

Jiiiippiiieee..

Allvarligt,,,,det gick mucho lättare än vad jag trodde...

Vårtecken borta i Saltis..

 

En liten Vintergröna blommar vid en skyddad Södervägg...

 

Julrosen blommar oxå,,,

Dock ingen Vårblomma,,,Utan en Vinterblomma..

Men,,vart i hela friden är Vintern nånstans..

Fast jag måste ju erkänna,,,,

Grymt härligt utan SNÖ....

Det får väldigt gärna vara så här hela Vintern...

Till sist en väldigt vacker soluppgång igår morse borta i Saltis..

 

Tjooo

  


 
 
Sandra

Sandra

19 december 2013 11:01

Åhå vad skönt att du får behålla alla bilder! Och så smart är du också ;) Minns jag rätt om att du sa att du inte ville behålla gamsla datorn? (; Kram / Sandra

http://candrah.blogg.se

 
Ingen bild

lisa

19 december 2013 19:53

Japp,,de stämmer de,,,Fast jag ska nog inhandla en sticka på 32 GB och lägga över alla bilderna på den först,,,så att jag har allt på samma sticka(ifall den nya kraschar),,,sen så,,,Per tycker att jag ska köra en RecoweryCD i datorn,,,Jag ska försöka få till originalinställningarna och även tömma den,,på så mycket som jag bara kan,,,
Kram

 
Sandra

Sandra

19 december 2013 22:57

Åhå.. Låter jätte bra alltihop! Du är så snäll du Lisa :) Kram / Sandra

http://candrah.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards