Direktlänk till inlägg 1 januari 2014

1 JANUARI 2014

Av Lisa - 1 januari 2014 12:42

och vädret utanför väggarna är absolut inget att hurra för..

 

Det blåser,,det är 50 nyanser av grått ute,,det är kallt,,,

Det är sån där kyla som letar sig ända in i märgen..

Jag har ingen lust att göra nånting alls..

Jag borde faktiskt bege mig ut på en snabb PW..

Jag har alla kläder och skor med mig hit ut,,

För tanken var ju faktiskt det när jag lämnade våningen

för stugan på landet..Ut och PWa

Nu måste jag f-n på allvar ta upp PW:andet IGEN..

Det gick ju så bra ett tag...

Jag vet ju att kläderna har krymt typ 1 strl,,,Hmmmmm..

Nyårslöfte,,,till ett hälsosammare liv,,,Nääää..

Men motion har ingen dött av,,,

Det är nåt som alla människor borde utöva..egentligen...

Säger hon som helst av allt sitter hemma i soffan och stirrar på TVn..

Hehehehe...

Här blir det inga Nyårslöften inte..

För jag vet att jag inte kommer att hålla dom iaf...

Så varför lova något som man ändå vet att man inte kommer att kunna hålla...

Det verkar väldigt idiotiskt,,,

Ojojojoj,,en liten lista med saker som jag borde göra:

Sluta röka..

Sluta äta godis...

Sluta med alkohol...

Äta bättre..

Motionera...

Bli SNÄLL...

Tjooo

  





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards