Direktlänk till inlägg 19 januari 2014

BRA SÖNDAG

Av Lisa - 19 januari 2014 14:58

tvätten är klar..

Nu är det bara resten kvar,,


I Torsags så hade grannen väggivägg till oss värsta tjejpartyt hemma...

Alltså dom började tidigt som sjutton,,,

Det var högljutt,,skratt,,musik,,kackel,,

Och självklart får man ha det,,,

Men alla med sunt förnuft drar ner på hastigheten framåt 22-tiden..

Inte hon inte,,,hon ökade hastigheten ist...

(Ju mer alkohol,,,desto högljuddare)

När jag gick och la mig vid 21,30,,så tryckte jag in öronpropparna,,

För att ha en chans att somna,,,

Och jag somnade,,,zzzzzzzzz..

(Jag hade ju tagit mig en Wirre,,i medicinskt syfte)

Klockan 04.15 vaknade jag med ett ryck av att några skrattar högt som f-n,,,

Ameen,,va f-n,,vilka j-a stolpskott till tjejer,,

Fortfarande kackel i hennes lägenhet,,Grrrrrr..

När klockan blev typ 05.00,,,då vart det tyst....

Jajaja,,,Idag var jag iaf upp och ringde på hennes dörr,,

Ingen som öppnade,,,

Samma sak en stund senare,,,

Ingen som öppnade...

Helst hade jag velat talat om för henne öga för öga vilket j-a pucko hon är...

Men nu blev det en lapp i brevlådan ist...

Och jag hoppas verkligen att hon hade en tillfällig sinnesförvirring i Torsdagsnatt

Och att det inte händer igen,,,,

Lite hänsyn,,,TACK...

Tjooo

  


 
 
luvcatz

luvcatz

19 januari 2014 15:19

Haha la du arga lappen i lådan :)

Jag har med grannar som festar högljutt men det är alltid helg o de slutar runt 22 - 23, fast de har bra musiksmak :)

Ha en fin dag!

http://www.luvcatz.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

lisa

19 januari 2014 17:19

Jajamensan,,lappen i brevlådan med en hälsning från den sura tanten,,Hehehe,,
Det är ju lysande när det är bra musik,,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards