Direktlänk till inlägg 27 januari 2014

RÄKNINGAR

Av Lisa - 27 januari 2014 04:48


 

Av 12 vita fönsterkuvert så var det bara 2 räkningar..

3 st var erbjudanden om lån,,

Och alla dom 3 ansåg att jag var värdig och kunde klara av ett lån på 300 000 kr..

Dom hade undersökt mina inkomstuppgifter

innan dom skickade dessa låneansökningar hem till mig,,

Jag tycker att det är helt sjukt...

Att dom skickar ut sånt där skit till människor..

Det finns ju dom stackarna som nappar på det..

Om jag vill ta lån,,

Så ansöker jag om det själv typ hos min bank..


Jag känner en person som har typ 8 olika krediter..

Och han betalar skyhöga räntor på varje kredit,,

Jag har sagt till honom att gå till din bank och hör om dom inte kan baka ihop alla krediter

så att det blir ett endaste lån av allt..

För han har jobb och inkomst så det borde inte vara några problem..

Och för bara 2 veckor sen,,så hände det..

Han fick det som ett lån hos banken,,

Och månadskostnaden sjönk med 3000 kr,,

Det e bra,,och han var jättegla..

Tjooo



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards