Direktlänk till inlägg 27 januari 2014

EN SKOLA UTAN ELEVER

Av Lisa - 27 januari 2014 15:49

är ingen skola,,,Dötrist..

Dom hade ju ledigt idag (eleverna) kompdag för Lördagens skolgång..

Och,,,som jag fick mycket gjort idag,,,

Städning överallt,,riktigt najs..

Nu e veckostädningen av köket klar,,

Datorjobb,,Telefonsamtal hann jag oxå med,,


Sen även ett litet privat samtal,,,till:

 

Norton Internet Security..

Det är det skyddet som finns i Datorn,,,En provperiod från det att jag köpte Datorn..

Och jag är grymt nöjd med det,,

Nu är min provperiod på väg att gå ut,,,3 dar kvar,,

Så jag tänkte att,,Va f-n jag köper 1 års abbonemang för 349 kr..

Så jag ringde till Norton support och pratade med en jättetrevlig dam,,

Jag vill nämligen ha en Faktura,,,

Vill inte betala och uppge mitt kortnummer på datorn...Skraj...

Sån  e jag,,,

Hon skulle skicka mig en Faktura på mejlen...

Och så gav hon mig 1 xtra månad GRATIS Norton,,,

Det var snällt av damen på andra sidan luren..

Det här är första gången i mitt unga liv som jag köper

Ett Virusskydd,,

Jag har bara tankat hem Gratisverisioner från nätet förut..

Och visst,,har dom funkat alldeles förträffligt bra,,,

Men,,jag tänker som så:

Det är ju till min nya Dator,,

Och det är faktiskt min Firmadator,,

Firmans alla uppgifter ligger där inne..

Så ett bra skydd kan aldrig vara fel,,,

Det vore ju väry väry illa om det händer nåt med Datorn,,

Bara för att tant var alldeles för snål,,för att köpa skydd...

Tjooo


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards