Direktlänk till inlägg 4 februari 2014

PHILIP SEYMOUR HOFFMAN

Av Lisa - 4 februari 2014 20:38

Fy f-n vad tragiskt det är med alla dessa stjärnor och knark..

Ännu en trasig själ som har vandrat vidare...

 

Varför faller människor för Narkotika ???

Vad är det som gör att livet är bättre med Narkotika...

Jag  förstår inte alls hur människor tänker och känner..

Jajaja,,visst kanske livet känns lättare och bättre just för tillfället

med kroppen full av narkotika/alkohol..

Men,,,sen då,,,efter att skiten har lättat från kroppen..

Jag tar absolut avstånd från all narkotika..

Egentligen skulle jag väl ta avstånd från alkoholen oxå,,

Om jag ska vara pk,,

Men,,i mitt fall handlar det väl om att alkoholen är laglig i Sverige..

Och det är inte narkotikan (ännu)..

Man får dricka alkohol,,det är rumsrent..

Men,,,en del människor blir väldigt knepiga i huvudet av alkohol..

Och ska verkligen INTE dricka....

Men,,,vad f-n gör inte narkotika med människor då...

Det är väl större risk att man dör av en överdos narkotiska preparat

än av alkohol..

Sen är det kombon av alkohol och narkotika,,,,INTE BRA...

Jag kommer från en förort till Stockholm...

Och under min tonårstid så figurerade det mucho narkotika

Och många av personerna lever inte idag,,Tyvärr...

Fast,,själv svär jag mig fri från skiten..

Testat i min ungdom,,,Japp...

Men insåg väldigt snabbt att det absolut inte var min grej,,,

Så jag har avstått/avstår,,,Tack men Nej Tack...

Och jag har levt i närhet av narkotika och vet vad det gör med människor...

Så alla dessa stjärnor som missbrukar narkotika/alkohol,,,

Det är grymt tragiskt...

Dessa småttingar som t ex Bieber och Cyrus,,,

Allvarligt vad gör dom med sina liv,,,

Vilken bana har dom gett sig in på ?????

Pengar i överflöd har dom,,,

Det är bara att knäppa med fingrarna så kommer någon av deras "vänner"

snabbt som attan med en leverans....

Hoppas verkligen att dom kommer på bättre tankar....

Annars blir dom f-n inte långlivade i denna värld...

Och alla tonåringar som har dom som IDOLER....

Och ser upp till dom,,,,Ähhh,,fy f-n...

Jajaja,,vi har en "kändisar i Svedala oxå,,som har hängts ut i media under åren...

Dom är precis lika tragiska som alla andra knarkare...

Det som är solsken,,,

Det är alla som lyckas ta sig ur missbruket..och klarar av att leva nyktert..

Verkligen en stor eloge till alla dom..

Moralpredikan från tant Lisa så här på kvällskvisten,,

Tjooo




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards