Direktlänk till inlägg 8 februari 2014

JAG-LOKALSINNE=KAOS

Av Lisa - 8 februari 2014 19:17

Hehehehehe,,,

Kom jag rätt idag,,,,NOT...

Även fast jag hade min GPS på,,så blev jag helt lost....

Helt otroligt hur jag kan missa,,,,

Jag var inne på Söder och snurrade runt,,,,

Jag var inne i City och snurrade runt....

Undrar om det finns någon annan i heela Stockholm

som åker FEL,,,,trots en pratande GPS,,,

Hon är ju såååå jättepedagogisk,,,alltså rösten i GPSn..

Man borde inte kunna åka fel,,,,,,

Det är nästan så att jag skäms,,,,

Fast jag gör inte det,,,och jag bjussar er andra på min totala avsaknad av lokalsinne,,

Kom fram till rätt destination till slut..

 

Nu har jag ju inte frågat Adde om det är ok att jag skvallrar...

Men,,Jag var iaf på besök i Österåkeranstalten,,,,

Väry deprimerande ställe det där...

Fast han trivs,,,hur man nu kan trivas bakom lås och bom?????

Jag var där inne i 3 timmar,,,,Besökstiden varar i 3 timmar...

Innan jag kom,,tyckte jag att 3 timmar,,,,det är ju en hel evighet,,,

Vad i helskotta ska vi prata om?????

Vi har lixom inte haft någon relation på dom senaste åren...

Men,,håll i hatten,,,timmarna blåste iväg snabbt som attan...

Även om samtalen inte gled in på en djupare nivå....

Så var det helt OK...

Det var faktiskt najs att se honom....

Och till sist,,,vad vore en blogg om inte en selfie smög in lite då och då....

Här har vi tant i tights,,(dom nya snygga)

 

N ser den lilla muffinsmidjan som har pyst över...

Jag måste för f-n redigera bilden,,så där kan jag ju inte se ut,,,


Om en liten stund är det Mellodags....

Snälla rara söta Nour,,,,visa INTE dina orakade armhålor idag...

OCH ett bättre manus,,,,till dom 2 programledarna,,,

Så ärjag nöjd iaf....

Just det,,,,Låtarna,,,oxå...

Dom är väl ganska väsentliga..Hehehehe..

Tjooo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards