Direktlänk till inlägg 9 februari 2014

HALLELUJAAAA

Av Lisa - 9 februari 2014 15:02

Vad jag äger ibland,,,Hehehehe

Hitills idag har jag fått såå mycket gjort,,,

Det händer INTE ofta,,

Men,,ibland tänds lyset där uppe...

 

Mellan spring fram och tillbaka till tvättstugan..

Så sydde jag den där gardinkappan som jag

skulle ha sytt för 2 månader sen...

Bättre sent än aldrig...Det är mitt motto...

Och när jag ändå hade symaskinen framme..

 

Så passade jag på,,,,2 par byxor var alldeles för långa...

Det är svårt att hitta byxor i lagom längd till tant...

Jag har längden som en dvärg....

Bredden som en lagårdsdörr,,,,

Och midjan har försvunnit long way back...


När jag var klar med tvätten,,,

Rensade jag ur min garderob,,,

Det var verkligen behövligt,,,

Jag är som en Hamster,,,samlar..

Det är jämt så när jag köper nytt,,

Så gör jag mig inte av med det gamla som jag absolut inte använder...

Utan det hamnar längst in i stället..

Men,,nu så  har det hamnat i ett av överskåpen...

Och kommer säkert bli liggandes där i typ 1 eller 2 år..

Sen ger jag bort det....


Nu har jag "bara" städning och middag kvar...

Sen så kan jag nog relalalalaxa resten av kvällen...Najs..

Tjooo



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards