Direktlänk till inlägg 16 februari 2014

SNART LÄGGDAGS

Av Lisa - 16 februari 2014 18:51

Jaa,,kanske inte riktigt ännu..

Farmen först,,,

Jag hoppas att Olof ryker ikväll..

Nu kan jag verkligen unna mig en stilla kväll i soffan ??

Eller blir det till att sitta på den hårda pinnsoffan idag igen och titta på Farmen ??

Tant fick gjort allt som hon hade en vision om att göra idag..YES..

ALLT utom att åka och handla mat..

Jag gick upp till den lokala ICA-butiken och plockade på mig det nödvändigaste..

Plockade på mig=Handla...

Jamen,,så slank det ner ett paket med semlor oxå..till Moi och Per..

 

Jajaja,,jag vet inte om det kan kallas Semlor,,,

Dom var ju inte direkt De Luxe,,

Något massproducerat skit,,Obefintligt med Mandelmassa..Brödet alldeles för kompakt

Men,,dom slank med lätthet ner i tants mage... 

Smaken var det väl inget fel på,,

Det smakade SEMLA,,


Usch,,Nu blir det en låååång vecka..

Det blir jobb hela nästa helg från 7 på morronen till 7 på kvällen..

Frukost,,Lunch,,Städning,,Middag...

På Fredag får Moi & Per åka till jobbet och släppa in besöket som orsakar den långa helgen

klockan 01.00 mitt i natten..

Det är ett besök från England..

Elever med Lärare ska vara hos oss i 3 dagar..

Men,,det ska bli roligt..

Åsså får ju tant briljera med sin engelska,,,Hehehehe..

Fast,,,veckan efter är det ju SPORTLOV,,då får jag vila upp mig..

Och veckan som kommer nu så är våra 9or ute på Prao..

Så det blir nog en ganska bra vecka trots helgen som kommer...

Med mycket jobb...

Tjooo




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards