Direktlänk till inlägg 17 februari 2014

SILVERSMIDESKURS

Av Lisa - 17 februari 2014 19:07

Nu har Måndagen passerat till historien,,,

Men,,vilken dag det har varit idag,,

Solen har visat sig från sin bästa sida,,

Och faktiskt,,visst har det varit liiiite värme i solskenet???

Jajaja,,här i Estockholmiatrakten,,dårå...

Dan flöt på som den brukar göra på jobbet,,,,Bra alltså..

I helgen har jag varit inne på nätet mest hela tiden..

Det jag har undersökt i helgen är:

SILVERSMIDESKURSER.....

Jag skulle verkligen vilja gå en sådan kurs..

Jag tror att det skulle passa mig..

Jag gillar ju att sitta och pilla med saker..

Jag har ett enormt tålamod..

Tänk vad coolt att kunna tillverka sina egna Halsband,,Ringar,,Armband..

Visst det är en del inköp att göra oxå..(Dyra sådana)

För att kunna tillverka sina egna smycken..

Jag tycker att nu när jag börjar närma mig riktig tantålder,,,

Så måste jag väl för fasen våga lite här i livet..

Upptäcker jag att detta är helt fel grej,,,

Jamen,,då har jag iaf testat..

Och förlorat ett antal Tusenlappar..,,Hehehehe..

No big deal,,lixom..

Så nu har jag iaf varit inne på Medborgarskolan och anmält intesse för en kurs i April..

Men,,det är inte alls säkert att den blir av,,,

Andelen kursdeltagare måste komma upp i ett visst antal..

Blir den inte av,,,,

Ja,,då får jag  helt enkelt leta vidare..

Fast just den kursen tyckte jag var bra,,,

En helg a 8 timmar p/gång...

Tjooo




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards