Direktlänk till inlägg 6 april 2014

ÄNTLIGEN SÖNDAG

Av Lisa - 6 april 2014 21:12

så att man får åka till jobbet i morgonbitti igen,,,,

April April,,,,,Hehehehe..

Det är galet sjukt hur veckorna bara försvinner,,,Pooooof..

Efter den här veckan har eleverna Påsklov,,,

Och jag får nog ta del av den kakan oxå...Lööövely..

Gjorde knappt nånting på landet idag...

Jaaa,,städade och diskade helgens disk förståss...

 

Pensčerna har faktiskt fått stå ifred (än så länge)

Kan vara för att dom har fått sällskap av pinnar som är nedkletade med Råodör

OCH så har dom klarat alla kyliga nätter oxå utan problemas....

Jag tror att det var nån natt som det var typ -5 grader nu i veckan..Brrrr..

Kom hem på eftermiddagen till våningen...

Sen var det tvättstugan som gällde...Härligt..

Usch,,det var mycket tvätt idag....

Åsså kommer jag till tvättstugan,,,,då var mina maskiner upptagna,,Grrrrr

Då blir jag inte speciellt trevlig...Man ska inte tvätta på andras bokade tider

Jooo,,visst kan man göra det,,,om man vet att tvätten hinner bli klar i tid...

F-n,,vad arg jag blir....

Tjejen står vid maskinen och väntar på att programmet ska bli klart..

Så skyller hon på sin man,,,att det var han som la i tvätten...Hehehehe..

Jajaja,,sure baby,,,

Äsch,,,vad vet jag,,kanske var det så oxå...

 

Jag har tagit sticklingar från alla mina 2 Pelargoner...

Hoppas dom skjuter ut lite rötter..

Så jag kan ta till landet och plantera dom i krukor,,Utomhus..

Jag vet inte om det är för sent gånget för att det ska hinna bli något av dom till sommaren...

Njaaa,,jag tror faktiskt INTE att det är för sent...

Nähä,,gott folk nu börjar jag faktiskt att bli lite trött...

Sååå,,vad göra då ??????

Tjooo






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards