Direktlänk till inlägg 18 april 2014

LÅÅÅÅÅÅÅNGFREDAG

Av Lisa - 18 april 2014 06:26

och tamej tusan,,,den är grymt låååång och tråkig..

Fast jag ska iväg på ett städuppdrag idag,,

Som säkert kommer att ta hela dagen,,

En storstädning av ett kök,,

Det ska bli,,hör och häpna,,,En riktig najs städning,,

Om nu städning kan bli najs...Hehehehe..


Igår var vi in till Mölnvik och handlade,,,

Jag shoppade loss bland städprodukterna..

Sen blev det lite Willys och Systembolaget..

Men,,som vanligt när det gäller mig,,,

Så glömdes det en del saker,,,Shiiiit..

Så jag får nog ta mig en sväng in till Djurö,,,typ ikväll eller imorgon..

Igår eftermiddag blev det fart på tant Lisa..

Jag städade altanen på Entrèsidan,,,

Tvättade av möblerna,,Tog bort löv,,Dammsög,,

Nu ser det represantivt ut igen..

Och innan jag beger mig hemifrån vid 10-tiden

Ska jag nog ta tag i disken..och fixa med lite annat smått&gott..

Kan vara dags dårå att lyfta på arslet och inte sitta framför datorn nu..

Tjooo


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards