Direktlänk till inlägg 2 juni 2014

MÅNDAGMORGON

Av Lisa - 2 juni 2014 04:58

Och tidigt som attan slog jag upp mina gröna..

Jag har haft grymt svårt att sova inatt,,,Varför????

Kom hem från landet igår,,och direkt till tvättstugan..

Det flöt på fint som f-n där..

Inga  incidenter eller skandaler där inte...

Annars hände inte mycket igår,,,

Jag städade på landet,,,tänkte putsa fönster oxå,,,

Men,,Jag insåg tyvärr efter mucho letande efter fönsterskrapan..

Att jag hade glömt den hos kunden i Lördags,,,Attans vilken osis,,,,NOT...

Jag får väl köpa mig en ny,,,kanske inte bara 1 st,,,utan 10 st..

Låg en stund på altanen och stekte fläsket en aning efter att jag var klar med städningen,,

Fy,,vad härligt det är när det inte är för varmt i luften,,

Det var alldeles precis lagom temperatur igår..


Nu är det bara 2 veckor kvar av Vårterminen..

Härligt,,,men oxå en aning sorgligt...

9orna försvinner ju från oss,,

Men,,in kommer det nya elever,,,Det ska verkligen bli spännande..

4or och 5or,,,Härligt,,,

Dom e ju så små,,barnen..

Det är ganska många av dom nya,,som har/haft större syskon hos oss..

Det är ju faktiskt ett gött betyg för vår del...

Det känns bra...


Idag tror jag faktiskt att jag ska åka till Sickla efter jobbet...

Jag måste köpa mig ett par nya skor..

Och nu blev helt plötsligt klockan jättemycket..

In i duschen...

Tjooo



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards