Direktlänk till inlägg 4 juni 2014

SKATTEVERKET

Av Lisa - 4 juni 2014 04:16

Fick jag ett brev från igår..

Och i det brevet står det att jag ska precisera mina externa kostnader för den lilla firman..

Gaaaaaaaaahhhhh,,,,

Så det var bara för mig att sätta mig igår,,,

Framför datorn och gå in och kolla,,

Så ska jag skicka tillbaka ett brev till Skatteverket med mitt svar,,

Och det ska vara hos dom INNAN den 11 Juni..

Jag ringde den här handläggaren oxå på Skatteverket,,

Jag ville höra lite närmare vad det var hon menade,,,

Jag har ju aldrig gjort sånt här förut..

Deklaration och jag är inte direkt nån bra kombo....

Jag avskyr verkligen att deklarera,,även den vanliga deklarationen..

Jag vet inte ens hur jag fyller i milersättning för bilen,,,,,

Visst låter det ok ???

En tant i sina bästa år som inte vet hur man deklarerar,,Hehehehe..

Sen blev det lite bokföring oxå...

Det var några verifikationer som skulle bokföras som betalda..

Fast jag måste nog säga,,,,,,

På det stora hela har jag nog litelite koll iaf...NOT..........


Nu på morgonen ska jag ta mig till Cashen i Årsta och handla lite till jobbet..

Bl a annat till 9ornas Camping på nån ö i skärgården på Måndag...

OCH till deras Avslutningsmiddag på Tisdag...

Tjooo



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards