Direktlänk till inlägg 9 juni 2014

NU NÄRMAR DEN SIG

Av Lisa - 9 juni 2014 21:09

Semestern,,alltså..

Fy f-n vad härligt det ska bli..

Men först denna köriga vecka...

Idag gick jag lite tidigare från jobbet för att handla till 8ornas klassdag imorgon..

Dom ska iväg och grilla...

Sen handlade jag en del till 9ornas avslutmiddag i morgon..

Så i morgon blir det en lååång dag,,Hua..

Fy satan vad mycket Läsk det blev,,,säkert 60 liter totalt...

Det är alltså till båda grupperna...

Mycket blir det,,,Pust..

I morgon bitti ska jag hänga på låset till Cashen i Årsta...

Sen har jag hunnit med tvättstugan oxå..

Lite bokföring...

Skattedeklarerat....

Och jag har skickat in dom där uppgifterna som Skatteverket ville ha reda på...

Nu är det bara att vänta och se...

Om det blir godkänt eller inte,,,Spännande..

Innan jag stack från landet i Söndags hade jag bestämt att gjuta lite betong i formar..

 

De e ju dödsroligt...

Men vad jag ska ha allt skit till,,,Det vet jag däremot inte..

Jag skulle kunna tänka mig att måla sakerna och göra lite Decopage,,heter det så ??

 

2 st värmeljushållare som har fått sig lite dekoration,,,

Tjusigt,,Väldigt enkelt och lätt gjort..

Men,,jag måste ju testa..

Alla är vi barn i början..

Egentligen är jag ingen pysslig och kreativ person..

Så jag fattar inte riktigt hur det kommer sig att jag tycker det är så roligt att hålla på med betong..

Nu får det vara allt för idag..

Jag måste se till att få ner på papper vad som ska köpas in från Cashen..

Tjooo


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards