Direktlänk till inlägg 26 juni 2014

BETONG

Av Lisa - 26 juni 2014 06:02

  

Fy fabian vad roligt det är att "försöka" sig på att vara kreativ..

Jag är absolut ingen sån person,,kreativ alltså..

Men,,det här med betonggjutning är riktigt roligt..

Så här fina blev mina betonghäckar,,

Med lite svart pigment i betongblandningen,,

Detta par är SÅLT till en kollega..

Jajaja,,det återstår att se,,till hösten..det är ju SEMESTER nu..

Jag har ju SEMESTER nu och 6 härliga veckor framöver..

Ojojoj,,under ledigheten hinner jag med att gjuta många saker i betong..

Idag ska jag in till city och kolla in Slöjd-Detaljers butik..

Jag behöver lite ljuskoppar,,både för värmeljus och kronljus..

Kanske även lite annat smått och gott..

Jag får se vad dom har  att bjuda på i butiken..


Alltså det här med att blogga,,,,,

Det är nästan helt omöjligt att göra det på landet,,

Mitt modem är jätteslött där ute..

Det går knappt att ladda bilder till bloggen..

Och ibland slår modemet ifrån,,,

Jag laddade upp en bild till FB i helgen..

Det tog typ 5 minuter att göra det,,,SJUKT..

Samma sak när jag skriver inlägg,,helt plötsligt kan det bara vara borta...

Jamen,,då har modemet tappat  connection med cybervärlden..

Och det är riktigt tråkigt när man har skrivit ett bra inlägg,,,

Så POOOOF,,är det bara borta.. 


Nähä,,

Kanske dags att göra något roligt,,betala RÄKNINGAR...

Tjooo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards