Direktlänk till inlägg 18 juli 2014

GRRRRRRRRRR

Av Lisa - 18 juli 2014 07:51

Igår när jag hade skrivit ett lååångt inlägg,,,Poooof..

Så bara försvann det,,,J-a skit..

När jag skulle publicera det hela,,Så dröjde det en stund

Sen kom det fram: Fel kontrollsumma,,WHAT !!!!!!!!

Det har jag aldrig varit med om att det har stått,,Hmmmmm..

Jajaja,,Idag blir det till att åka till Nacka Forum,,,,

Jag ska in på Panduro Hobby en sväng,,,Guuud så rooligt..

Sen ska jag åka och hämta ut mina nya gjutformer,,,,Ännu rooligare..

Nu har jag att göra i helgen dårå,,Spännande..

Hela den här betonggrejen har blivit helt hysterisk för tant..

Men såååå kul det är..

Men,,,vilken tid allt tar när det bränner..

Ibland är jag alldeles för nyfiken och kan helt enkelt inte vänta

på den tid dom helst ska ligga och brinna i formen..

Jamen vad händer då när jag tar ur dom ur formen????

Givetvis så gär dom sönder

Jag vet inte vart jag ska förvara pryttlingarna över vintern,,

Igår när jag stod på altanen så kom det en Bock springande

 

Han blev jagad av en annan bock,,

Då tog han sin tillflykt upp till oss..

Dom hade säkert limmat på samma tjej...

Nähä,,kan vara dags för tant att försöka bli representabel när hon nu ska in till Da Stad..

Tjooo


PS

I mitten på nästa vecka har Linda (meterolog på TV 4) lovat opp till 30 gr här i Stockhlmia

Fy sjutton vad jag INTE kommer att tycka det är härligt..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards