Direktlänk till inlägg 12 augusti 2014

SKREV PRECIS ETT INLÄGG

Av Lisa - 12 augusti 2014 21:35

som försvann uti cybervärlden,,Poooof,,borta..

Jävla SKIT,,,

Idag har det vart fullt ös på jobbet...

Tant har fått mucho gjort dom här dagarna..

Serverat frukost till personalen,,Många är vi nu på skolan..Roligt..

Skickat in vilka som ska ha speckost till vår Gourmetlunchleverantör,,

Blivit utfrågad av den nya HKKläraren..

Ställt i ordning bord/stolar i matsalen..

Men,,det är en del som återstår dom här 2 arbetsdagarna som är kvar på den här veckan..

Den 3e dagen ska vi vara på KickOff,,,

Roligt,,,,Njaaa,,vet inte det jag..

Jag vet inte ens vart den ska vara nånstans,,

Kan ju kanske vara på sin plats att ta reda på det..


Det första som mötte mig i morse när jag startade upp datorn

RIP Robin Williams 

 

Fy fan,,,vad tragiskt..

Det är ofta droger/alkohol går hand i hand med självmord..

Jag kan ju inte direkt säga att jag var ett av hans större fan,,

En del filmer har jag ju sett,,,

Men framförallt minns jag honom i den skruvade serien Mork&Mindy..

Som gick på Tvn 1978,,,Ojojoj,,long way back...

Det sas att han hade en tomtar på loftet,,


I Söndags torrlade vi jollen..

 

Nu är sommarn slut slut slut..

Snart en liten tomte tittar ut ut ut..

Tragiskt egentligen,,,

Fy sjutton för Hösten som är på väg med stormsteg..

Mörkt,,Blåsigt,,Regnigt,,,Hua

Tjooo


Det går en aning fortare att ladda upp bilder nu när jag är hemma in da hood..

Fast jag borde nog skaffa mig ett modem med högre hastighet...

Tål att tänkas på...

Allvarligt,,,sista veckorna på landet med modemet,,,,

Helt galet dåligt..

Jag blev fanimej utkastad hela tiden...

Titta på film,,,,Näää,,det kom inte ens på tal..

Datorn buffrade heeeela tiden,,Irriterande..



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards