Direktlänk till inlägg 17 augusti 2014

FY SJUTTON

Av Lisa - 17 augusti 2014 21:57

Nu e de riktigt illa med inlägg..

Inspirationen tryter,,så är det ibland..

Eller så är det för att jag inte har tid...

Jag gör ju så mycket annat hela tiden,,

I helgen var jag på landet iaf...

Gjorde faktiskt inte mycket alls,,så då kunde jag väl ändå ha bloggat ??

Men,,,till saken hör att jag hade ett jobbigt mejl på datorn,,,

Som jag skulle titta på,,,Ville INTE det..

Så jag har inte ens vart inne på datorn,,Töntigt va ????

Ikväll var jag iaf tvungen att ta tjuren vid hornen,,,Blääää..

Sagt och gjort,,,,

Fast i ärlighetens namn,,,det var inte ett dugg jobbigt att kolla in det där jobbiga mejlet..

Hmmmmm,,vilken liten chicken jag är,,Hehehehe..

Vad gjordes det på dan dårå...

Jag gjöt betongpryttlingar såklart..

Sen igår kväll gick vi ner till viken en sväng..

Väääry fin kväll var det...

 

Men,,va f-n,,det är ju kallt nu ju på kvällarna,,

Igår var det bara typ 12 grader ute,,Brrrrrrr.. 

Idag blev det städning för hela slanten på landet..

Skulle verkligen behöva städa hemma i våningen oxå,,

Fast inte idag,,,och inte i morgon heller,,och inte nästa dag heller,,,osv osv..

Äsch,,det är ingen panik,,

Imorgon har vi invigning på jobbet...

Vi ska fira att vi har fått in 4 och 5 hos oss..

Så jag och Per ska åka in väääääry tidigt,,

För att snygga upp runt skolan...

Vi får ju för sjutton gubbar besök av the Big Boss med entourage till invigningen..

Så det är klart att vi måste se till att det är fiiiiiint runt skolan..

Så därför,,,,,tänker jag hoppa ner i fislådan nu...

Tjooo


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards